donderdag 28 oktober 2010

Ik hep een baan

Kijk es allemaal , mu eige blog . Ik ben nu een belang-rijk persoon want mu tante fleur hep een baan foor mu geregeldt , en da nog wel bei de tweedu kamer , ik zal ff natiepu wat ik nu ben : Fractie-assistente van de PVV . Tante fleur kreeg ut zoooooo in ur rug van het koffiesjouwe voor al die lui , en ze ken natuurluk nooit niet ur eige rug instralen ...
Eerst moest ik ur langskomen natuurlijk , maar tante fleur had ze al gezegt dat ik een keurig meissie was en dat ik nog nooit nie vriende met un kleurtje had gehad ... hihihi kan ook nie want bij ons in Sintoegelaveen woonne helemaal geen mense met un kleurtje ..

Ik werd daar eerst geintvoewt door meneer Brinkman , want die doet iets met jeugt , nou ik weet nie wat ie normaal met jeugt doet maar bij mij zat ie de helu tijd naar mu tiette te kijken , hij leek wel op Arie van de bakker bij ons in Sintoegelaveen, ik was bang dat ie er ieder moment in zou knijppe en vraage of ze echt waarre net zoals Arie doet ..
daarna moest ik praatte met meneer Rauss of zoiets , in iedergeval leek zu naam op wat die uitsmijtr zei toen we in duitserland uit die disko gegooid werden ...

Die meneer Rauss was eigelijk nog enger dan die meneer Brinkman , die vroeg de heele tijd of ik wel van dieren hielt , en dan van welku dieren , en dan van paarden , ponnies en schaape , ik denk dat ie net zo iemand is als Jochum Rarema van de Sintoegelaveenerachterdijk .. mu pa zei dat die ouwe vrijgezelle Jochum ut met zn koeie doet , bleggg !!!

Ik hep het an tante fleur gevraagt en die zegt dat meneer Rauss wel van vrouwe houd , maar alleen van vrouwe die niet moeilijk doen .... anders word ie net als ome Sippe zei zu , nou vin ik meneer Rauss nog enger , want tante Froukje zit in een rolstoel omdat ome Sippe haar van de hooizolder af gooide toen ie boos werd omdat ze de balen nie goed stapelde ....  

nouw dooeiii he , ik schrijf gauw weer ,,,

1 opmerking:

  1. Hoi Bruinke, foutjuhh!!!!

    geintvoewt

    het moet sijn geinTEvoewt hoor

    geefniewijfie ken de beste overkome...eehh sorry overkomme

    houzee djowie

    BeantwoordenVerwijderen